The evolution and introduction of new technologies are rapidly changing the way we communicate and make business. These new tools impose a change in the Marketing paradigm. Consumers are becoming more prepared and aware of new media channels and social networks. In addition, consumers play an intervening role with regard to what is said about a company, brands, or products.
Areas of Study
- (-) Remove Management filter Management
- (-) Remove Healthcare Management filter Healthcare Management
- (-) Remove Project & Operations Management filter Project & Operations Management
- (-) Remove Sales APAGAR filter Sales APAGAR
- Strategy Apply Strategy filter
- Innovation Apply Innovation filter
- Digital Apply Digital filter
- Tech Disruption Apply Tech Disruption filter
- Data & Privacy Apply Data & Privacy filter
- Marketing Apply Marketing filter
- Sales Apply Sales filter
- Soft skills Apply Soft skills filter
- Finance Apply Finance filter
- Industry Specific Programs Apply Industry Specific Programs filter
Language
More information soon
Identificar e preparar jovens Profissionais na área da saúde que venham a médio prazo a assumir posições de gestão ou a participar em processos de liderança e gestão da mudança nos sistemas de saúde onde trabalham.
Dotar os participantes de uma formação em gestão que seja instrumental face aos desafios e competências sentidos no seu desempenho profissional.
Aprender as técnicas de gestão de serviços em que as dimensões comportamentais e quantitativas estão sempre presentes
Dotar os participantes de uma formação em gestão que seja instrumental face aos desafios e competências sentidos no seu desempenho profissional.
Aprender as técnicas de gestão de serviços em que as dimensões comportamentais e quantitativas estão sempre presentes
rotate_right