Technological, Ruling, Government and Market revolutions are transforming the reality of the pharmaceutical and biotechnological companies. Additionally, the changes in the habits and behaviors of consumers and prescribers require a deep knowledge on how to manage in the current context of the industry.
This program is intended to give professionals in the Pharmaceutical Industry an integrated view of management, focusing mainly on its current key areas, in order to become more competitive, improve returns and anticipate trends.
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In this program, you will work in a team to build your innovation capabilities, to create a positive impact in your company and in society. You will learn how to design the organization for excelling at exploration of new growth options while maintaining the ability to exploit the existing business.
A Customer Experience (CX) está na base do sucesso que as empresas de referência têm junto dos seus clientes. O mapeamento que fazem das suas jornadas e a compreensão que desenvolvem sobre a sua realidade, assegura-lhes uma invejável capacidade para desenvolver soluções que conquistam a preferência de novos clientes, a lealdade dos clientes atuais e a felicidade dos seus colaboradores.
O que motiva o foco destas empresas na Customer Experience?
A promoção de um modelo de desenvolvimento sustentável é hoje um imperativo a nível mundial e um condição necessária para a competitividade das empresas, devendo acontecer em forte inter-ligação entre os diferentes setores, mobilizando as competências e trabalho dos inovadores sociais.
O Executive Master in Digital Innovation tem como principal objetivo dotar os seus Participantes de uma formação state-of-the-art em gestão geral a par de uma especialização avançada em Digital Innovation, seguindo uma lógica integrada de criação de valor. Possui uma estrutura programática ímpar que integra a perspetiva geral da gestão com os conceitos, modelos e práticas da área de inovação digital.
A NECESSIDADE DE UM PROGRAMA TRANSFORMACIONAL DE LIDERANÇA E SUSTENTABILIDADE
Sem sustentabilidade económica, dificilmente haverá preocupações sociais e ambientais, o que é também cada vez mais verdade é que sem essas preocupações sociais e ambientais dificilmente haverá sustentabilidade económica.
Não há outra estratégia capaz de assegurar a sobrevivência empresarial a curto e longo prazo.
UMA PARCERIA DE REFERÊNCIA
Dotar os participantes de uma formação em gestão que seja instrumental face aos desafios e competências sentidos no seu desempenho profissional.
Aprender as técnicas de gestão de serviços em que as dimensões comportamentais e quantitativas estão sempre presentes
Design Thinking is a methodology of innovation generation, human-centered and especially suitable for complex situations or with high levels of uncertainty. It includes structured, unconventional practices and unprecedented levels of adoption, because of the impact it has on business and people.
Along with this expertise it is becoming equally necessary the ability to innovate through new creative approaches in order to improve patients results, access to healthcare and cost management strategies.
GE is a program that aims to provide an in-depth and actionable knowledge about the most advanced theories on value creation in changing environments.
Value creation is a central objective in management. Such an objective is a challenging one in a world of ongoing changes (e.g., in customer preferences, technological possibilities, regulation or social trends).