Technological, Ruling, Government and Market revolutions are transforming the reality of the pharmaceutical and biotechnological companies. Additionally, the changes in the habits and behaviors of consumers and prescribers require a deep knowledge on how to manage in the current context of the industry.
This program is intended to give professionals in the Pharmaceutical Industry an integrated view of management, focusing mainly on its current key areas, in order to become more competitive, improve returns and anticipate trends.
Areas of Study
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- (-) Remove Project & Operations Management filter Project & Operations Management
- (-) Remove Economics filter Economics
- (-) Remove Strategy APAGAR filter Strategy APAGAR
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- Soft skills Apply Soft skills filter
- Human Resources Apply Human Resources filter
- Finance Apply Finance filter
- Industry Specific Programs Apply Industry Specific Programs filter
Duration
Format
- (-) Remove In person, Lisbon + Live virtual filter In person, Lisbon + Live virtual
Language
Identificar e preparar jovens Profissionais na área da saúde que venham a médio prazo a assumir posições de gestão ou a participar em processos de liderança e gestão da mudança nos sistemas de saúde onde trabalham.
Dotar os participantes de uma formação em gestão que seja instrumental face aos desafios e competências sentidos no seu desempenho profissional.
Aprender as técnicas de gestão de serviços em que as dimensões comportamentais e quantitativas estão sempre presentes
Dotar os participantes de uma formação em gestão que seja instrumental face aos desafios e competências sentidos no seu desempenho profissional.
Aprender as técnicas de gestão de serviços em que as dimensões comportamentais e quantitativas estão sempre presentes
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